Sinopsis:
Tots hem sentit alguna vegada l'anhel de conèixer les passions més amagades dels nostres semblants. La nostra inseguretat i el nostre desig d'agradar són tan grans que donaríem un bon grapat de diners per saber què pensen de nosaltres els que ens envolten. En realitat, aquesta història són tres històries en una. Assistim, en la consulta d'un psiquiatre, als deliris i neguits de tres pacients esbojarrats, Fèlix, Marçal i Víctor, que ens exposaran unes vivències que semblen diferents, però que, en realitat, formen part d'una mateixa crònica.
El jueves en la Casa de Cultura vi la representación en valenciano de Tres tristos traumes, basada en el texto de Pasqual Alapont, interpretado por la compañía Col.lectiu Intermitent, que ya había actuado con anterioridad en nuestra localidad, en concreto, el año pasado con la ora Germans. Debieron quedarse satisfechos de aquella experiencia pues han acudido al mismo salón de actos pues lo adoptaron como residencia para preparar la susodicha representación, que nos ofrecieron en primicia.
Los tres actores, Joan Nave, Alberto Baño y el propio Morgan Blasco, también director de la obra,. acuden por separado a la consulta de un psicólogo, invisible, a quien sueltan sus monólogos desgranando, a su pesar, los traumas que arrastran desde la infancia y cómo los pretenden enmascarar en la vida cotidiana. Toda una tragicomedia que provoca la risa y la lástima. Geniales los tres intérpretes.

No hay comentarios:
Publicar un comentario