viernes, 14 de julio de 2017

Per què tot em passa a mi?





Sinopsis:
Ara que ja han arribat les vacances d'estiu, només puc pensar en sol, piscina i estar amb els amics i... amb Sònia. Per fi estem junts! M'ha costat Déu i ajuda, us ho podeu creure. Però tots els plans que m'havia fet s'han esvaït en un segon quan he sabut les notes. Ara he d'estudiar per a recuperar anglès i història a setembre. Us ho podeu imaginar? I damunt, a la mare no se li ha ocorregut res més que, mentre estava de viatge amb el pare per Escòcia, organitzar un intercanvi entre el fill de la guia i jo perquè m'ajudi amb l'anglès. Però si no vull anar a cap lloc! Només vull estar amb la Sònia!
Este libro para adolescentes me llegó a la escuela. Como me viene bien leer en valenciano y es muy ligero, no me importó dedicarle unas horas.
 

A los chavales de unos quince años en adelante les será muy fácil identificarse con las peripecias del protagonista, su entorno familiar y su pandilla. Supongo que todos, en un momento dado, nos hemos preguntado lo mismo que reza el título, pues hay veces que parece que los astros se alineen para hacernos la Pascua. Al menos en la novela todos los problemas se resuelven y triunfa el final feliz. En la vida real no siempre resulta así.

No hay comentarios: