lunes, 7 de abril de 2008

Les paraules dels llibres m'abracen,
belles i boniques paraules
que em conforten o que m'esgarrifen,
que m'envolten com una suau i tènue
llum de sol en una matinada d'hivern,
que em fan sentir que no estic sola,
que m'acompanyen contant-me
històries boniques o tristes que fan
fugir els dimonis, els buits.

Em transporten a altres mons
llunyans o propers,
a noves vides, imaginàries vides
on jo m'arrele,
em descriuen els sentiments,
em donen l'alé vital de la il.lusió.
Gràcies, paraules dels llibres.

5 comentarios:

Conchi dijo...

Gràcies a tu, Mari Pau, al teu talent i a la teua sensibilitat per compartir amb tots les teues creacions poètiques.

Mari Pau dijo...

Moltes gràcies a tu per crear este bloc meravellós del qual tu eres l'ànima.

Unknown dijo...

Soy nueva en el blog y me habian dicho lo bien que escribias.Eres genial mari pau.

Conchi dijo...

Demos la bienvenida a Esther y animémosla a colaborar en este blog que también es suyo.
Un beso, Esther.

Mari Pau dijo...

Muchas gracias, Esther. Animate a hablar y comentar cosas con nosotras.